Update!

Nästan en hel månad har gått utan att jag har skrivit något här.
Beklagar detta men skyller på att det har varit fullt upp!

Här följer lite av det som har hänt den senaste tiden:

- Några dagar innan min födelsedag blev jag överraskad av Hampus & Julia. Har aldrig blivit så förvånad förut, bästa ni!!
- Jag har lärt mig att åka snowboard på riktigt!
- Jag har fyllt 20!
- Jag har jobbat extra i incheckningen till Högfjällsbyn.
- Jag har klarat uppåket för 2an!
- Jag har träffat Linas familj & pojkvän!
- Pappa har varit här!
- Jag har varit i Trysil för första gången i mitt liv!
- Jag åkte ifrån pappa i Trysil!
- Jag har lärt mig att valla mina skidor.
- Jag har testat ett par skidor som jag förmodligen ska köpa.
- Jag har lyssnat på Markus Krunegård på HC!
- Jag har lekt med massa barn.
- Jag har längtat efter min lillasyster.
- Jag har längtat efter min pojkvän.
- Jag har längtat efter min mamma & pappa.
- Jag har njutit av solen i skidbacken.
- Jag har bakat kladdig kladdkaka.

Och massa, massa mer!

Nu ska det bli ändring, bättre uppdatering utlovas!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du åkte inte ifrån mig

2010-02-14 @ 21:25:33
Postat av: Julia

Jaa, nu får du skärpa dig! ;D

2010-02-14 @ 22:18:23
URL: http://aginger.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHA! Pappa <3

2010-02-15 @ 22:41:18
URL: http://ensofie.blogg.se/
Postat av: hampus

jag åker ifrån alla och behöver bara 1 skida för att göra de!

2010-02-16 @ 22:09:11
Postat av: ica

grattis i efterskott!!!

2010-03-04 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0