Utmanish

Jag blev "sååå utmanad" av Amaanda.
Sååå enjoy!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4.
Vad står det?
"...för mognad inom alla områden. Vi delar ofta in barn efter ålder och utan..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
 Ingenting, det är ungefär 3 centimeter kvar till väggen...

3. Vad såg du senast på TV?
 Semestersvenskar, höhö.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.00? (rätt svar; 20.52!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
 Något mummel, mamma som pratar i telefon?

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Cyklade hem från ledarutbildningen jag var på idag...

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
 Semestersvenskar...


9. Drömde du något inatt?
Inget jag kommer ihåg.


10. När skrattade du senast?
 När vi tittade på TV och gjorde lite andra hyss...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
 INGENTING. Jag tapetserade om för 1,5 år sen och jag har fortfarande inte satt upp något...


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
 Varje dag. Påståendet om att äta ost fondué under svenska uppsatsen var ju ganska finurligt...


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
 Tar den tid jag egentligen borde plugga etik på...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
 Beck - något?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?

Pjäxor & nya skidbrills!


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag har en stor gul anka under sängen vid namn Anki som det inte finns plats för längre, någon som är intresserad?


17. Tycker du om att dansa?

När jag är på det humöret, jaa!
 
18. George Bush?

Vad gör han nu?
 
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Jonna & xxxxx.


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Jag skulle mycket gärna flytta utomlands?

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Hej och välkommen, ta raka vägen framåt, sväng sen höger då kommer du till ditt nästa liv som xxxx.


 23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
 Någon som har tid & lust.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul! Anki hittar säkert en ny ägare snart. :)

2009-03-12 @ 14:15:21
URL: http://lillkatt.blogspot.com
Postat av: anki

Bara så du vet,

Jag tänker inte lämna köksholmet, för jag älskar dammet under din säng <3. Så med andra ord:

Jag söker ingen ny ägare! Pussar från ANKI

2009-03-12 @ 15:40:24
Postat av: sopidoop

När skrattade du senast?

När vi tittade på TV och gjorde lite andra hyss...



HAHAhö



anki <3

2009-03-12 @ 16:18:09
URL: http://ensofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anki ska inte flytta!

2009-03-12 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0