Blodcentral & entrecôte

Idag börjar jag, liksom igår, inte jobba förrän i eftermiddag. Innan dess ska jag försöka hinna med att städa lite på mitt rum. Dessutom upptäckte jag precis att jag jobbar nästa vecka och har blivit lite dubbelbokad. Måste bl.a annat ringa blodcentralen för andra gången och ändra tid, hoppas dom inte blir allt för arga...

Efter det ska jag försöka fixa lunch...
Kan ju alltid hoppas på att jag lyckas lika bra med maten som dom gjorde på Halltorp's gästgiveri på Öland.



Hängmörad svensk entrecôte med raspad pepparrot, örtsmörsås och friterad sparrispotatis.

Kommentarer
Postat av: matildautanh

Åh, kom med lite mat till mig, har levt på en bulle och ett paket nudlar idag!

2009-08-19 @ 22:39:35
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0