Mariah Carey - Hero

Dagens hjältar
Det utser jag mig och min syster till! Idag plockade vi nämligen upp en vilsen estet-etta kl. 20.45 i Kristineberg.
Hon hade ingen klocka, mobil, mat eller vatten.
Vi kollade upp busstidtabeller, lånade ut mobil och gav henne mat (banan). Så att hon tillslut kunde ta sig hem till Ålem.

Jag hoppas att det gick/går bra för henne och att jag möter henne i skolan imorrn, då ska jag fråga hur det gick för henne, Alexandra.

Säg att vi är bra, för det är vi!




And then a hero comes along,
with the strength to carry on.
And you cast your fears aside,
and you know you can survive.
So when you feel like hope is gone,
look inside you and be strong.
And you'll finally see the truth,
that a hero lies in you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0