The Beatles - With A Little Help From My Friends

Student 09.
Närmar sig med stora kliv!

Idag har vi testat mössor, 100 grejer att välja mellan och jag har redan ångrat mig lite, men det fixar sig!



Stor del av dagen har spenderats på Posten som trots jobbiga stunder är den bästa arbetsplasten EVER!
Tack för det allihopa, stort hjä♥rta till er, LIKSOM!

Oh, I get by with a little help from my friends
Mm, I get high with a little help from my friends
Mm, gonna try with a little help from my friends


 GRATTIS OCKSÅ TILL EMMA SOM NU FÅR KÖRA BIL SJÄLV! :D

Kommentarer
Postat av: J

FÖR MÖSSAN KLÄR DIG (oss)!

Längta längta längta! :D

2008-11-27 @ 16:56:06
URL: http://joliin.blogg.se/
Postat av: Maria Roth

Hej Sara. Har en fråga till dig. Skulle du ha lust att ställa upp på en liten intervju? Vi håller på med ett skolarbete & jag har valt att intervjua någon som är på sitt tredje och sista gymnasieår, med student och allt vad det innebär :) Jag kommer behöva cirka 30 minuter. Vore kanonbra. Du kan väl maila mig på mariaroth@hotmail.com. kram :)

2008-11-30 @ 22:10:15
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0