Those Dancing Days - Those Dancing Days

idag har jag varit lite studsig !

image60




mamma var rolig idag också;

jag och mamma sitter vid köksbordet, jag tittar ut genom fönstret och ser en bil stanna utanför...
jag: "vilka är det?"
mamma böjer sig fram över köksbordet för att se vilka det är, kvinnan som sitter i framsätet stirrar tillbaka med en mystisk blick och mamma blir generad, och vi brister båda ut i gapskratt,
mamma: "nu förstår jag hur du har det sara!"

haha, vafan?



High on life, in love with me
dancing in the night, dancing through the days

Living for music, living in a dance
music for life, those dancing days





nu borde jag göra mig iordning, för att komma i någorlunda tid.



Love

Kommentarer
Postat av: Fridah

Härlig bild!
& ja, mineralsminket är super, vet inte riktigt vad jag ska ha för hudfärg än dock. :/ Men ska du beställa stora burkar därifrån?

2008-05-13 @ 18:36:07
URL: http://flickaanmedh.blogg.se
Postat av: Hajen

Underbar bild! ((:

2008-05-13 @ 22:19:40
URL: http://hajenkommer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0