Tegan & Sara - I Know I Know I Know

9 dagar kvar !


jag önskar att jag vågade säga allting jag tänker. allting vore så mycket bättre då, jag skulle må bättre. och alla andra.

åh, jag vill.




nu borde jag egentligen skriva i min mycket omtyckta idrottsportfolio. i den står det nämligen inte mycket. och jag måste lämna in den innan jag far till England..

om ett tag blir det kör-övning och sedan racerfart till träningen och ge järnet. för vet ni, idag tar de ut laget till torsdagsmatchen!



och just nu är det jävligt mycket, det är tufft. och jag är tom. men jag ska fixa det. för belöningen kommer, 10 veckor sommarlov! okej, jag ska jobba 8 av dessa veckor, men ändå. det är posten, det är soft. ;)



Last night I was writing about you
I know my screaming and shouting won't keep you
I know, I know, I know
You're still my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0