Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar

2 dagar kvar !

Och jag mår faktiskt inte alls bra.
Det var länge sen jag kände mig så stressad som jag gör nu.
Och det västa är att jag inser själv att jag är stressad men att jag inte kan göra något åt det.
Fy fan vad jag är le på skolan nu, på alla lärare som vill att man ska ge allt i SITT ämne.
Nu sitter jag och drömmer mig bort till sommaren, åh vad jag längtar!


Har övningskört för första gågen på länge idag. Det gick bra, nu känner jag mig lite pepp på körkort igen.



Föräldrar borde gå kurser i hur man uppför sig. fyfan



Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar.

Kommentarer
Postat av: magzen

grazze du är väldans väldans bäst
älskar dej

2008-05-20 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0