Markoolio - In Med Bollen

Idag kl. 14.12 när jag var påväg ner mot Ica Södertorn ringde Tränare Urban.
Jag trodde det var Matilda eftersom vi skulle träna och blev riktigt överraskad när jag hörde hans röst.
Jag fick veta att Emelie inte kunde vara med på kvällens match och han undrade om jag kunde vara med, klart jag ville det trots att det kändes riktigt taskigt mot Matilda eftersom vi hade bestämt att vi skulle träna.

Det är dock en glad och lättad Sara som nu är hemma efter säsongens förhoppningsvis längsta bortamatch, 11 mil (?) åkte vi för att möta Tjust IF.

Det började med ett mål för Tjust. Eller, egentligen gjorde jag ett mål först efter knappt en minut men det blev bortdömt pga. offside...

Sen kom vi ifatt med 1-1 och senare gjorde BÄSTA SOFIA mål !!!!
1-2
ledning till oss !

I andra halvlek gör även jag ett mål,
tyvärr släpper vi in ett mål i slutminuterna men vinner ändå med 2-3, mycket bra jobbat!

Och för dom som vill veta har jag faktiskt gjort mål 3 matcher i rad nu!
haha, jaa. Jag är FETT STOLT ÖVER DET !

Nu ska jag sova och imorgon ska jag titta efter nya fotbollskor i vår stora stad, :)

vi ses,

Sara.



In med bollen i mål ;)



nu laddar vi inför nästkommande veckas DERBY.


Kommentarer
Postat av: karro

har du haft en bra dag? =)

2008-05-09 @ 23:22:48
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Sofiia

iihh, BRA av oss.. gullesara :)

2008-05-09 @ 23:30:55
URL: http://sofiia90.blogg.se
Postat av: Dannie

ha en bra kväll, kika in i min blogg(:

2008-05-09 @ 23:33:08
URL: http://danielawmiraglia.blogg.se
Postat av: Edvin

Soft, är det den inre
skytten som dyker fram då:D

2008-05-09 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0