Katrina & The Wawes - Walkning on sunshine

Dessa tre dagar, fredag-lördag-söndag har varit de bästa på väldigt, väldigt länge!
Jag har bara gjort saker jag vill göra, saker jag tycker är roliga och bara varit med de människor jag verkligen älskar!


I lördags tittade jag på fotboll, Oskarshamns UBK. Trevlig match. Små roliga höjdpunkter, Grattis till vinsten!

Kvällen tillbringades hos Malin. Grillning stod på schemat och jag utsågs (okej, jag utsåg mig själv..) till Grillmästare! Det gick galant! Om man bortser från några små detaljer...

Kvällen blev mycket bra, mycket skratt!


           


Söndagen har spenderats UTE,

Ernemar med Matuldis & Sofia.
Årets första dopp togs idag. Det var svinkallt och Sofia var i först i. (iår igen.)

Därefter tittade jag på fotboll. AIK:s Utvecklingslag. Det var en mycket bra match, bra spelare.

+ Suveränt sällskap!




I'm walking on sunshine


nu väntar bara den jävla engelska uppgiften, suuuuuuuck


VI PEPPAR TILL TORSDAG

Kommentarer
Postat av: Abbe

Vad är detta?! Leif med en kvinna i knät?
Fotomontage?

Skämt och sido, ser ut att ha varit en trevlig kväll. ;)

2008-05-12 @ 16:21:11
URL: http://nproductions.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0