Elin Sigvardsson - Where To Start

Idag har jag insett att jag går runt med ännu ett beroende, skor.
Jag köper alldeles för mycket skor. Idag införskaffades ännu ett par.
Det är dock inte priset på skorna som gör detta till ett dåligt beroende, jag bruka oftast hitta skor i en mycket komfortabel prisklass. Nej, problemet ligger i var jag ska göra av mina skor. De får inte plats!
De senaste tre veckorna tror jag jag ligger på ett snitt av ett par skor/vecka. Det kanske inte är så mycket om man jämför med superstjärnor i Hollywood men för mig är det alldeles för mycket.

Åh, jag önskar att jag hade ett till rum, det skulle bli en GARDEROB!

Uh, vad lycklig jag skulle vara då, en hel vägg med bara skor och resten med kläder. En liten del skulle jag ge åt väskor också.

min egna Walk in closet , önsketänk. jaaaa
image49

Haha. Jag tror nog att jag är lite shopaholic ändå. Eller?



Gårdagens match slutade tyvärr med förlust, 4-5.
Det var en jämn match men trots det tog Mönsterås ledningen med hela 0-3 !
Tillslut började vi trycka in mål och efter första halvlek låg vi bara efter med 1 mål.
Vi gjorde även 3-3 men sen drog våra motståndare ifrån igen, 3-5...
Vi hade många chanser men lyckades bara få in ett mål till och matchen slutade som sagt 4-5.
Jag är trots detta nöjd med matchen, vi spelade för det mesta mycket bra och det var skönt att det funkade på toppen!

+ var ju självklart också att jag fixade in ett mål, på nick dessutom!

På onsdag väntar nästa match, Krokstorp - Kristineberg A



Nu ska jag fortsätta rengöringen av min soptipp (rum). Någon gång i framtiden kanske det kan bli något av det också.




She makes herself some coffee filled with sugar, milk and truth.
It's hard to dislike somebody who really likes you.
She's alone as she strums her guitar she remembers all the things you've said and done.
All her lies are gone, everything from now on will come to matter more.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördag! ♥

2008-05-03 @ 14:48:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Linnea

Ha en bra dag! =)

2008-05-03 @ 15:12:57
URL: http://mydaytoday.blogg.se
Postat av: eve

BARA SÅ DU VET BÄR JAG INTE DINA PÅSAR MED SKOR I ENGLAND ;P

2008-05-03 @ 23:25:57
Postat av: Sara

hahaha, Du får lova att stoppa mig!

2008-05-04 @ 10:10:58
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: eve

JAG LOVAR!! eller okej.. jag kommer först ge dig ett förhör.. ^^ låter läskigt men mycket nekelt!

2008-05-04 @ 10:19:51
Postat av: Sara

haha, Låter mycket bra ;)

2008-05-04 @ 13:36:21
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: Elsa

Nickmål, wooooow :D

2008-05-04 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0