Big Mountain - Baby I Love Your Way

Egentligen lever jag ett fullkomligt underbart liv, det är bara det att ibland inser jag inte det själv. jag behöver hjälp. tack!


idag har jag hunnit med en sväng hos frissan, så nu är mitt hår fint. för en gång skull :)


matchen igår var rolig. rent ut sagt skrattretande, haha. fyfan.
jag skojar inte när jag säger att jag skrattade efter en 1-2 förlust mot rivalerna rödsle BK.
så kan det vara, haha. ida och jag är dock, vänner ändå.
tyvärr bröt jag min målserie som jag hade byggt upp, men jag går inte i ide för det. vi stasar på nytt.
redan IKVÄLL, 19.00 B-teamet mot Lojal. gött mos.


nu ska jag inte bli sen, så
hej då.



Ooh baby, I love your way, every every day
I wanna tell you I love your way
I wanna tell you how I love your ways
I wanna be with you night and day
Every day and every way



sommaren blir vad vi gör den till, jag lovar dig.

Kommentarer
Postat av: eve

jaaaah helt borta... men jag har ju filmkassetten kvar.
åååh nyfiken på håret!!

2008-05-17 @ 10:01:23
URL: http://rockafeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0