allting som jag vill kan jag göra

Nu sitter jag här, ensam i huset och jag fullkomligt älskar det!
En av mina högsta önskningar nu är just att flytta hemifrån. Jag vet att det blir mycket mer jobb, pengar och tid att lägga ut men tänk vad härligt med ett eget hem!

Anledningen till att jag är ensam hemma är att jag avstod kalas hos morbror, jag orkade helt enkelt inte med det. Orkade inte sitta och låtsas vara glad och trevlig när jag innerst inne känner mig som, en svart sten? - Tråkig, färglös och hård. 
Varför?
Allting händer på en gång, jag orkar inte.
Näe, det var bättre att stanna hemma. Dessutom har jag en hel del skolarbete som jag bara måste ta tag i, för en gångs skull försöker jag planera lite, jag får väll se om jag lyckas....

Valborgskvällen blev helt okej. Ja, helt okej är nog rätt ord.

image46

Jag vill bara att det ska bli bra. Men jag är fortfarande rädd.


Nu ska jag skriva medicinsk grundkurs, ring gärna och peppa mig lite eller kom hit med lite kakor, det lär behövas!


PUSS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0