wednesday

jaha, vad har jag lärt mig idag ?
att skriva onsdag på engelska ? jaha . Grattis !
jag & bästa Lena var iallafall grymma & snackade engelska hela vägen hem idag, övade inför nationella - speaking : )


ikväll är det seenträning på arenan
(syster trodde dock att träningen började klockan 6 och kom och frågade mig, ombytt och klar klockan tjugo i 6 om inte jag skulle träna idag? haha !)
det är ganska bra, för då måste jag bli klar med engelskan före och slipper tänka på det under träningen.
nästa fråga blir om jag tvingas tejpa fot(jäveln) ikväll. hoppas på att jag slipper det, men får väll ta med tejp för säkerhets skull eftersom folket alltför ofta "glömmer" sjukvårdsväskan, skickligt .

föresten saknar jag ESVn

men imorrn ska jag & ida på tipspromenix iallafall, det blir spännande :)


1. FYFAN VAD JAG HATAR FALSKA MÄNNISKOR
2. (och sara, sluta vara så barnsligt töntig!)



Over you - Chris Daughtry



puss

Kommentarer
Postat av: Edvin

hahah kopiera till mig:D vi delar;) kom igen sara:D

2008-03-22 @ 00:22:56
Postat av: Sara

nähee! haha ;D

2008-03-22 @ 19:38:09
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: daloatf

chris daughtry är bra

2008-03-25 @ 15:42:18
URL: http://daloatf.blogg.se
Postat av: Leif

ESVn?:O
det var det jävligaste:P

2008-04-06 @ 11:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0