söndagsmys

som ni kanske har märkt gick det inte så bra för mig i min lilla mellis-tipp (hörde på radion att melodifestivalen tydligen kallas för mellis, jaha. där ser man)
jag hade 1 rätt, nordman på en 6e plats. haha! det där med många rätt var nog bara en engångsföreteelse,
men globen var iallafall grymt häftig och genrepet var skitkul. finalen var okej, men det sög att sitta hemma och se den. jurygrupperna var grymt tråkiga och att volymen på tv inte gick att höja gjorde ju inte saken bättre, jag hoppade iallafall runt i sängen när frida rockade loss, sådetså!


annars har helgen vart toppen tack för det, gänget !



man slutar aldrig att förvånas . see ya

Kommentarer
Postat av: Elsa

HA HA HA HA HA
Varsågod! Men ursäkta jag är fortfarande inte din bror :D

2008-03-18 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0