pluuuuuuuggis

åh, beslutsångest .

träning eller inte träning (förhoppningsvis plugg istället.)

träningen skulle vara rolig (det sa dom igår)
jag fryser (va fan?)
jag har prov imorrn ,
och nej , jag har inte pluggat
ja, som vanligt
yes , planerings sara

jag borde vara hemma , men jag kommer ändå inte plugga då .
för då kommer jag att sätta mig och mysa med en filt och te och glo på andra avenyyyyn.
men träning är jag faktiskt inte så pepp på , för jag är seg och trött och har faktiskt redan tränat lite idag , (simmningen)
men åhh .
om 15 min sitter jag antingen kvar här eller är påväg (förhoppningsvis, om jag inte är ännu senare) ut till gunnarsö

hmm , måste fråga folket om råd.

see ya suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0