melodifestivalfeber

visst finns mirakel? ja, jag tror fan det .
för i tisdags skrev jag det sämsta provet jag någonsin gjort (jag överdriver inte). jag var övertygad om att jag skulle bli underkänd. detta blev inte mindre uppenbart efter att jag tittat igenom facit, som ligger framme på katedern och är öppet för att titta på efter skrivnigen. det är också detta läraren rättar efter.
imorse när jag anlände till skolan, halvsen som vanligt. kommer jag in i klassrummet och får tillbaka provet, jag är totalt förbered på ett IG men redan när jag tittar igenom första sidan tycker jag det är konstigt många siffror efter uppgifterna.
på sista sidan läser jag poängen 38 
vår lärare har ännu inte sagt var G gränsen ligger men jag har fortfarande förutsatt att jag ska bli underkänd.
jag kommer inte ihåg var han sa att G gränsen låg, den siffran försvann fort. det ända jag minns är att VG gränsen låg på 37,5 (!!!!!)

ja, visst finns mirakel !



och eftersom det gick så bra när jag tippade förra gången (1a pris, 2 biljetter till melodifestival-final-genrepet i globen.) tänkte jag passa på att göra det inför finalen...

1. BWO
2. Linda Bengtzing
3. Frida Muranius feat. Headline 
4. Charlotte Perelli
5. Sanna Nielsen
6. Nordman
7. Amy Diamond
8. Christer Sjögren
9. Sibel Redzep
10. Rongedal


Jag har säkert ändrat om lite på min lista på fredag kväll när alla artister har uppträtt, dock tror jag inte att uppträdandet påverkar röstningen. de flesta har antagligen redan bestämt vem de ska fösta på. detta tycker jag är sjukt tråkigt, för man ska fan vara BÄST NÄR DET GÄLLER !

skola nu, HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas på Charlotte eller BWO! Rongedal förtjänar inte sista plats hörrö ;)

2008-03-13 @ 12:10:34
Postat av: sopen

1.CHISTER SJÖGREN!!!!!
2.OSTH

2008-03-13 @ 16:17:35
Postat av: matilda

Haha, jag tror inte riktigt där med frida faktiskt :P

2008-03-13 @ 21:11:28
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: Linda

Shit, grymt :)

2008-03-14 @ 10:49:52
Postat av: Elsa

"Visst finns mirakel" med Suzzie Tapper
I våra

2008-03-18 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0