Rise Against - Swing Life Away

remember? I won't cross these streets until you hold my hand

idag har det varit tufft.
gårdagens match blev ingen hitt. 0-2 förlust..
jag tyckte jag kämpade och slet men det krävs att laget fungerar. teamwork
smällar fick jag, så det räckte och blev över. när mitt feta blåmärke på vänsterlåret från förra matchen nästan försvunnit kommer ett nytt, högerlåret denna gång. det är fortfarande svullet

Dagens citat
Efter att ha babblat om alla koppar hon har samlat på sig hemma säger hon:
"Sen samlar jag på fingerborgar också, de tar inte så stor plats... kom jag på!"


jo, det blev blött när vi cyklade hem...

sluta aldrig tro, snälla

Kommentarer
Postat av: hampus,

tar på mig den förlusten :(

Men fan så gutt att ni också fick känna på vädrets makter x)



(sjukt bra låt som rubrik föresten )

2008-06-26 @ 23:01:05
Postat av: Matilda

Haha,Hörde det där med fingerborgarna ;)

2008-06-27 @ 07:16:04
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Postat av: Sara

mm, det behövde vi va?



jag har fått den av dig. :)

2008-06-27 @ 15:56:43
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0