Ted Gärdestad - Satellit

Två heldagar på Posten avklarade. Det har gått, hyffsat.
Jag måste tyvärr erkänna att jag inte är det minsta laddat på ytterligare 8 (!!!) veckor...
Min mp3 har varit överfull av Håkan, Ted Gärdestad och Disneylåtar, det har väll fungerat sådär...
någon som har förslag på bättre PEPPlåtar?



helgen blir lugn, jag har (tror det själv iallafall) feber och tänker bli frisk under dessa tre lediga dagar!
lite grillning imorrnkväll blir det nog, myspys.



jag är riktigt sugen på att köpa en ny kamera.
jag håller på att titta runt på lite olika systemkameror och är öppen för kommentarer,
vad är bra?
vad är sämre?
för - och nackdelar.
m.m!





Avslutningsvis, lillgrabben har blivit stor. Han har fått en lillebror!




Jag, är inte rädd att flyga.
Jag, för ovanför molnen står himlen på glänt.
Åh, vad världen är liten ändå.

Kommentarer
Postat av: hajen.

Gah! DU ÄR FIN!



Miss Li är bra pepp musik, hon funkar iaf på mig. (:

2008-06-19 @ 18:50:39
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis till kussen :)

2008-06-22 @ 14:12:57
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Postat av: erica

DU ÄR SÅ YEAH YEAH WOW WOW. mer pepp finns inte.

2008-06-23 @ 14:42:40
Postat av: erica igen

möjligen du ej sou jej jej wöw wöw. den kan vara lite mer pepp. kanske.

2008-06-23 @ 14:43:06
Postat av: erica för sista gången

ELLER VÅR LÅT! den är mest pepp! dansar

2008-06-23 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0