Miss Li - Oh Boy

HERREGUD VILKEN TJEJ. MISS LI
jag ångrar så fruktansvärt att jag missade henne i hultsfred.
det syntes genom tv-skärmen att hon fullkomligt lyfte skansenscenen ikväll!
Anders Lundin var i extas. åhh.
den 25 Juli kommer bruden & fler andra till skälby i kalmar, jag funderar nu starkt på att köpa biljett!





tänk vad mycket man hinner med på en postenrunda,
idag har jag;

-blivid skrämd av två buspojkar.
-kommit tillbaka till min posticykel, som låg på marken...
-skadat mig, blodet rann...




tjejen som får mig att skratta, hela dagarna!

nu sitter jag här och lyssnar på eftersändningarna från allsången på svt-play.
håkan kör 'kom igen lena' och kameramannen hänger inte med när mannen skuttar runt på scenen!
åhhh. erica pratade om tredje gången gillt på way out west...
--
imorgon ska vi fira, det är ingen reklam. YEY. det bli smaskens fillibajs till efterrätt, bildbevis imorrn..



nu sjunger håkan sin sista låt för kvällen, det är så jag säger det.
har jag rätt när jag säger att det var den han avslutade med i hultsfred?
mina minnen därifrån är lite suddiga, lyckorus


nu ska jag fixa matlåda till morgondagen,
makaroner och köttbullar, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

En hemlis bara för dig då. Norah Jones - Come away with me. Sjukt bra låt. :)

2008-06-24 @ 22:38:38
URL: http://lillkatt.blogspot.com
Postat av: stinks

bara för att jag är cool och cyklar med en hög(abel lemonadel)cykelsadel, :)



perky ellör??

2008-06-24 @ 22:50:37
Postat av: eve

tack <3

Joo jag såg Miss Li på Hultan :D hon var go!!! :D

KRAM PÅ DIG OCH HOPPAS DET LÄKER FORT! <3

2008-06-24 @ 23:25:46
URL: http://rockafeller.blogg,se
Postat av: eve

HAHAH SAFARI ??! ;)

puss du e för söt ibland!! <3

2008-06-24 @ 23:27:44
Postat av: Julia :)

jag såg henne inte heller, det var verkligen synd...

2008-06-25 @ 20:41:15
Postat av: Maria Roth

Åh. Håkan ja. Vilken karl! ;)

2008-06-28 @ 11:34:53
URL: http://mariaroth.blogspot.com
Postat av: els

"do not eat, trow away".. Jag menar plåstret asså :D

2008-07-01 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0