Littlemarbles - Köket

Imorgon är det dax, då startar min jobbsommar.
8 veckor (minst) på posten. en enkel match, eller hur? pust


Idag har jag hittat riktigt go musik, kolla in dom här tjejerna. dom är grymma!
jag har lite småångest över att jag missade dem i Hultsfred...
http://www.myspace.com/littlemarbles




Postenpepp?



Imorgon väntar även bortamatch mot bottenlaget Ankarsrum,
vi får väll se om tabellen talar sanning...




nu ska jag sova och försöka få bort huvudvärken, halsontet och snoret i näsan, yes. TREVLIGT. godnattpuss 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Säg någon som inte har en sån pall hemma? :) hah!

2008-06-18 @ 16:23:54
Postat av: amanda

Åh, ja. Jag är också lite ledsen för att jag missade dem. Hade varit kul att kika på. Förresten så tycker jag att Albin borde bli klar med Hultsfredsfilmen, så att vi kan få se när Leif våldtar dig. :P

2008-06-18 @ 23:52:50
URL: http://lillkatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0