Little marbles - Köket

igår var det fredag.

Dagens citat:
(Emma läser från en tidning som ligger på bordet i lunchrummet.)
Emma - Visste ni att 36% av sveriges yta tar terminalen i umeå han om?
(Sofie ser fullkomligt förvirrad ut)
Sofie - Vadå?
Sara - Alltså (pekar på bilden) de delar ut posten på den här ytan...
Sofie - JAHA! Jag trodde att postkontoret var 36% av sveriges yta...

Kvällen blev bra, bästa!

idag är en bra dag. det är lördag.

och jag är så jävla snygg och ni vet på morgonen när man har dålig andedräkt och man vill ha sin glass.
och idag fyller ellen år, GRATTIS!
dock är det hon som har gett mig present, miss marple låtarna! <3
jag tackar och bugar!

nu ska jag se om jag orkar springa en sväng. hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygging! och oj vad duktig du är som joggar ;D!!

2008-06-29 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0