The Beatles - Here comes the sun

om det är såhär det känns att vara förlamad lider jag verkligen med dem som är det!
men jag hoppas verkligen inte det är så, för isåfall känner man konstant smärta. usch
känner man överhuvudtaget något när man är förlamad?

nej, jag mår inte bättre idag. och det är inte roligt. jobbet blir jobbigt när man mår piss och det är inte kul att behöva vända huvudet om i 1 km/h bara för att man måste ta det försiktigt, annars lär det gå av...

jag hoppas att det går över till helgen, då vill jag vara frisk & glad!



idag saknar jag england,
jag tror jag ska redigera bilderna därifrån nu. :)


Kommentarer
Postat av: H.

Ännu en ursäkt för att komma in sent på posten?

Om inte, så är de seeegt för dig :(

2008-07-09 @ 20:30:31
Postat av: eve

YEY!!! redigera!! :D

åååh! ÄLSKAR DEN BILDEN! :D hahah

Men du! Jag har inte fått dem bilderna av dig ännu!! <3<3<3

tackk föresten med ditt stöttande ommin nya blogg bakgrund! <3

hoppas du mår bättre strax!

2008-07-09 @ 20:30:55
URL: http://rockafeller.blogg.se/
Postat av: Sara

jag ÄR sjuk! :(

du borde vara snäll mot mig!

2008-07-09 @ 20:58:50
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Sofia

Stackare, jag har ont i halsen nu med.. IGEN !

och ja, vi gick i regnet, men regnade bara lite när vi gick till Flanaden ju men sen var det uppehåll :)

2008-07-09 @ 21:50:37
URL: http://sofiia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0