Foo Fighters - The Pretender

Torsdag 17


~ Bus med kusinerna




Senare på kvällen blev det en tripp ner till hamnen där den årliga hamnfestivalen var i full gång.
Ett gäng som håller på att fixa en musikal i stan uppträdde dom var grymma, jag tvekar inte en sekund på att jag ska se musikalen dom sätter upp den 1 och 2 augusti!
SAS var också awesome, som alltid.
Men jag blir så less på alla jävla inständga människor som inte rör en min, knappt applåderar faktiskt när de ser dessa talanger. Jag vet inte om det beror på avundsjuka eller rädsla att göra bort sig men jävligt trist är det.

jag vill flytta, NU!

Kommentarer
Postat av: Jolin

Flytta? Jag är PÅ PÅ PÅ :D hah

2008-07-19 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0