ABBA - Thank You For The Music

OSKARSHAMN OFFSHORE RACE PARTY 2008

I två dagar har jag nu studsat runt nere i Oskarshamns hamn och levt livet, jag har varit riktigt hög på livet och trivts som fisken i vattnet! Jag har träffat massa nya och gamla kompisar och det har varit en perfekt helg helt enkelt, musik, gemenskap och glädje!

Här följer en liten sammanfattning av dessa två dagar. :)

Fredag

Lasse Berghagen -
allsång, mys & 7000 pers!
Four Real - oerhört vackert och massor med glädje!
The Windupdeads - en positiv överraskning!
Petter - det var drag, det var ös, det var gutt och en go avslutning på kvällen!

     


Lördag

Offshore race 2008 -
hopp & lek med Casper!
Sommarmusikanterna - modernt och bra!
EMD - fina killar, perfekt uppvärming!
Vincent - snygg kille med bandet som drog hem priset för snyggaste outfiten!
BWO - proffsigt!
E-Type - galet, röj och jag tog i hans hår! respekt!
The Poodles - hårt, både musiken och magarna...


       


so I say thank you for the music, for giving it to me!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vincent är magiskt snygg, han är helt enkelt suverän!

Och tack för en fin lördagskväll (trots att du försvann)!

2008-07-13 @ 23:38:10
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0