ABBA - Mamma Mia

i onsdags var jag på bio; MAMMA MIA!
Den var verkligen så bra som alla säger, jag satt och studsade i biostolen under hela filmen!
Visst är det härftigt att fast man inte nöter ABBA låtarna dagarna i ända så sitter dom ändå, djupt där inne i hjärnbarken.
Om jag inte minns fel var det 1 (!) låt jag inte kunde texten till. Jag tycker det säger ganska mycket om hur stora Björn, Benny, Agneta och Anni-Frid var/är!




kvällen slutade med en massa mord.
jag lyckades till slut döda 2 st stackars människor...



när jag sedan lyssnade på lite ABBA låtar på youtube fann jag denna...



det var ett tag sen...
men jag tror jag har kvar alla skivor med Abba Teens, senare A-teens. ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

haha va länge sen man hörde den låten och man har ju glömt hur små dom var när man först fick se dom ^^

2008-07-20 @ 18:45:28
URL: http://missy.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0