tiotusen röda rosor

Livet rullar på , fort !
sportlovet gick snabbt, men det är inte svårt att säga att det var det lätt bästa sportlovet jag någonsin haft, TACK !

nu fortsätter vi att jobba på,

skola-träning-körkort-sova-äta

känns som att det är ungefär det jag hinner med , och knappt det ens

nu börjar körkorten ramla in lite här och var tycker jag, teroiprov, halkbanor och alla är så ruskigt duktiga, åh !
jag har iallafall fixat teoriprogram på datorn nu iallafall ,
näe
. nu ljög jag. för eftersom jag insåg att jag inte var så teknisk som jag trodde jag var fick jag stor hjälp av Hampus, Tack för det !

matteprov imorrn, ska nu sova och ladda mentalt, eftersom jag inte har laddat fysikt.

"plugga kan väll inte vara nödvändigt?"


sov gott vänner , see you tomorrow :)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Denna vecka har gått sjukt fort efter sportlovet tycker jag:P sportlovet var chill:D:D

2008-02-28 @ 22:54:57
Postat av: Elsa

Lätt BÄSTA sportlovet någonsin..
Har aldrig haft det trevligare med dig/er.
Som en enda stor familj i Hummeln mellan
Duved and Björnen..och pulka-vm och allt!
ÅRE IDAG!

2008-02-29 @ 17:07:51
Postat av: hampus

:)

Hur gick provet?

2008-02-29 @ 18:00:21
Postat av: Sara

provet gick, haha. hur som helst. jag har ingen aning. hahaha!

ÅRE IDAG

2008-03-02 @ 18:35:48
URL: http://sara2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0