MEN TJA

okej.

1. Vad är meningen med att blogga?
Svar: Uttrycka sina känslor/åsikter och låta andra människor ta del av dem.

VARSÅGODA

nu blir jag så jävla trött. det är ju så jävla patetiskt. fy fan. jag trodde faktiskt att man kunde bete sig lite bättre än så. men visst. sånt avgör man ju själv.

nu tänker jag gå vidare. jag skiter fullständigt i det förflutna.

TACK OCH BOCK , NU GÅR VI VIDARE.

och TACK ni som gjorde kvällen BRA , för det blev den. trots omständigheterna.


nu ska jag & sahara brudarna plugga medicinsk grund.


HA ETT BRA LIV


/ SARAAAAAAAAAAAAAAAAAA.





Kommentarer
Postat av: Linda

Shit Sara, vad är det som har hänt?

2008-02-10 @ 20:36:50
URL: http://linda5.blogg.se
Postat av: Sofia

det är bra sara!! :)
tack för kvällen :)

2008-02-10 @ 22:04:55
Postat av: Edvin

lycka till med medicinsk grundkurs!

2008-02-15 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0