Snook - Inga problem

här följer lite kort fakta som egentligen ingen av er vill läsa men som jag känner för att skriva.

x. jag är trött som fan men ganska glad ändå, för på måndag har jag sovmorgon.
x. igår spelade vi vår sämsta match på mycket, mycket länge. piss
x. jag mår själv ganska piss.
x. men min mp3 har kommit så det är ju positivt.
x. men mamma måste hämta den för den står i hennes namn.
x. mamma jobbar.



nu ska jag inte klaga mer. det finns dom som har det värre.
nu ska jag ta mig in till stan och låna mig en bok och kanske snacka lite med telia-folket.



PUSS







jag saknar dana. på den tiden var allt så lätt.
fina människor. :)





Mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem,
men dom gör lika ont för det.

Kommentarer
Postat av: H,

jag ska jobba på måndag... yaaaaaaaa

2008-08-15 @ 15:43:09
Postat av: Sofia

så söt du är vännen !

vi hade lite planer för måndag kväll jag och matilda tror jag :)

2008-08-15 @ 22:50:48
URL: http://sofiia90.blogg.se/
Postat av: Sara

GUTT FÖR DIG. SVEPET, JÄÄÄ!

2008-08-16 @ 17:53:47
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0