skryyyyyyyyyt

oh yes.
jag har spelat den första matchen för säsongen som jag är riktigt nöjd med !
trots halsont och utan riktig uppvärmning gick matchen suveränt i min mening .
jag spelade på topp (!!!!!!!) och det var riktigt kul !
det sega var att jag inte gjorde mål, men om jag får en chans till att spela där uppe ska jag minsann visa att jag också kan !



ett skott i stolpen, (ca. 2 cm för långt åt höger, mmmhmm.) och lite andra missade chanser... men vafan,
jag är ju inte direkt van vid att vara där uppe !

(matchen mot Vimmerby slutade tillsist, 1-1)
 
 imorgon väntar städdag vid klubbis & beeeeeeep-test, ska bli intressant .

image42

(kvällen spenderades med Moa & Sop) som ni ser på bilden ...

Kommentarer
Postat av: eve

Beeeeeeeeeb test??!! =D

2008-04-19 @ 18:28:00
URL: http://rockafeller.logg.se
Postat av: Sara

springa massa ;P

2008-04-19 @ 18:41:30
URL: http://sara2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0