seriepremiär

Denna hösten/vintern/våren har på många sätt varit den sjukaste någonsin .
Inte minst bokstavligt talat, jag tror aldrig att jag varit sjuk så mycket och så ofta som jag har varit nu .
Någon gång i vintras när jag än en gång klagade på ont i halsen uppmärksammade Matilda mig på att
"Men du har ju alltid ont i halsen!"
ja, det har jag faktiskt !
Nu (ja, för att klaga lite) har jag imorgon haft ont i 2 veckor. suck
och på vårdcentralen sa dom att "det är bara ett virus, bara att vänta"  yeah. kul.

idag hade vi iallfall seriepremiär med a-teamet .
bortamatch mot Gullringen. jag fick starta på topp (!!!!)
och efter bara en kort stund gjorde vi mål (Mia) och jag gjorde assist, :D haha, det behövs inte mycket för att jag ska bli glad ;)
Dock kändes halsen av alltför mycket och jag spelade inte speciellt mycket men laget gjorde en superinstats. vi spelade jättebra och vann tillslut med 1-4, Bra jobbat !

imorgon väntar 2 nationella prov och snart måste jag få klart idrotsportfolion .

nu är jag hungrig .


Good night, sleep tight.
Wake up, fit for fight !

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh jag glömde idrottsportfolin i skolan :S... Hon kommer mörda mig! VAD KUL ! :D Assist? Det är ju skit bra:D.

2008-04-27 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0