inte skyldig nån nåt

söndagar är till för att göra sånt som man inte har hunnit med tidigare i veckan, ungefär
idag har jag hunnit med att vika ihop min stora hög med kläder och börja på medicinarbetet...



jag har också tränat och tittat på b-laget, förlust mot påskallaviksgänget...
jaja, oavgjort men visst är det en förlust?
och jag har än en gång konstaterat att jag egentligen inte tycker det är kul att titta på fotboll,
jag blir bara trött och arg på allt och alla.
jag hoppas jag kan ta ut den ilskan på tisdag när packet drar iväg till den lilla idyllen mönsterååås för att göra upp!

nu ska jag sova för denna veckan blir inte lätt. jag kommer att behöva all sömn jag kan få.



vill också tacka för lördagskvällen, riktigt bra blev det !

image32

puss, sara


(det blev visst bestämt att det skulle bli en hultsfredstripp?)


Kommentarer
Postat av: matilda

Hultsfred och sova i richards militärtält med en brasa i mitten! va det inte så det var!? :P

2008-04-07 @ 16:04:13
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: Sofia

nej, jag ville bo i pippitält :D

2008-04-07 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0