seg

jag är trött som fan och borde verkligen sova.
veckan har varit jobbig och morgondagen lär också bli tuff.
men jag vill inte sova. vill inte känna mig tvungen att sova för att orka gå till skolan imorrn och orka skriva glosor som jag inte lärt mig och inte kunna redovisa eftersom jag inte är klar.
jag vill att det ska vara som det var för några veckor sen.
ni vet.
dom där veckorna när man kan vara vaken hela natten. göra vad man vill. ta dagen precis som den kommer.
vi brukar kalla det sommarlov och jag saknar det så fruktansvärt.
jag är osäker på om jag kommer att orka det här året. jag känner mig redan slutkörd och vi har väll knappt gått en månad än?
fan. varför ska allt vara så jävla jobbigt. och varför ska just jag krångla till alltihop och trassla de mest tjockaste och längsta trådarna med tankar i mitt huvud.

jag orkar inte.
jag klara det inte.
det går inte. tyvärr.

Kommentarer
Postat av: e

another ditch in the road, you keep moving, another stop-sign, you keep moving on, and the years go by so fast, wonder how i ever made it through.
promenad i helgen är härmed fastslaget.

2007-09-20 @ 15:12:55
Postat av: Emma

Du vet att ja stöttar dig...alltid!

2007-09-22 @ 17:39:11
Postat av: Fridah

I know the feeling sweety. Bah, ge mig en säng och lite musik och låt mig sova tills jag är utvilad för hundra år framöver.

2007-09-25 @ 16:33:42
URL: http://flickaanmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0