hejhopp .

min kontakt med övriga världen har plötsligt försvunnit helt känns det som.

jag är på prao .
telefonen hemma funkar icke.
internet har lagt av. så skit på er.

nu sitter jag på biblioteket för att få klart en samhällesuppgift som ska in next weeeeek...

men folket. jag saknar er. jag behöver er. tänk för att det gör jag faktiskt !

usch . jag har en konstig känsla i magen . & jag vet inte vad det är . :/





& tack erica . min lördag var den bästa på länge !

ses snaaaaaaaart . puss ! / sara



Kommentarer
Postat av: erica

tack själv, sötnos. det var jättefint och jag ser fram emot nästa gång vi ska promenera.
och killen som sjunger, det är anton! :D

2007-09-13 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0