hejochhå

sitter och försöker få ner lite information om socialdemokraternas bakgrund, känns segt. men jag måste få klart det innan helgens slut. tyvärr

HÖSTLOVET har varit mycket bra hittills, har blivit lite av varje. jobb, Kälmar, tapetsering och mys med många fina människor också :)

Jag borde egentligen hjälpa mamma med tapetseringen också men hon sa att jag inte behövde hälpa till idag, jag ska istället göra mat snart, Stuvade makaroner & köttbullar. :D Och det är faktiskt inte jättemycket kvar, igår fixade vi hela fond-väggen mor & jag. Blev himla sniggt faktiskt :)

Och för alla intresserade har jag vart på min första körlektion idag, och det gick mycket bra! maha, Hejja mig!

nu måste jag skriva. :/

pusshej. /
sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh, körlektionen ja.. den får du berätta mer om! :)
och säg till när ditt rum är klart, då vill jag se det!! ;)
PUSS

2007-11-02 @ 18:04:44
Postat av: Mattis

Jag villvillvill se ditt rum snart :D
Puss,

2007-11-03 @ 13:46:52
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: Lena

Ohh du jobbade med socialdemokraterna :D. vad duktigt! Jag ska också göra det snart.. :S

2007-11-03 @ 15:05:10
Postat av: Sara

tyvärr, blev det inte mycket gjort Lena. Jag lär få sitta hela morgondagen. :/
Hoppas du har fått något gjort :)

2007-11-03 @ 18:29:56
Postat av: Hampus

hade du lektionen vid 16,00 ? Skulle jag haft fast satt på flyget då .. hur gick de? =D

Jag fick iaf första tiden ledig efter det! ... 17 december.

2007-11-07 @ 19:48:11
Postat av: Sara

hmm. näe på morgonen... Det gick ganska bra ;P
haha, surt.
det är ju helt sjukt. nu finns det inte tider förrän i januari :S

2007-11-11 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0