Lyx

Mitt Liv är LYX
Dagen har endast bestått av två lektioner , En halvsåsig Mattelektion med endast lite repetition inför morgondagen & så lite eng.tal som gick hyfsat :)
Morgondagen blir inte så mkt värre , Sara ska endast vara i skolan mellan 8.30 - 9.30 !
Lite Nationellt prov i matte kan väll inte vara så farligt ? Vi hoppas på vinst där ^ hah
På tal om vinst vill jag vinna . vinna . vinna . vinna matchen med B - laget på Fre . Dessvärre vet jag inte ens fall jag får vara med & spela än men jag hoppashoppashoppas på det. Visst är det kul att spela med A , jag klagar inte . Men Jag har faktiskt inte spelat ngn seriematch med B än iår . Jag har faktiskt bara spelat 1 match överhuvudtaget iår pga Knäna som krånglar lite då&då .
Men imorrn hoppas jag på att jag får vara med & spela mkt :) En bonus skulle ju vara ett MÅL också !

Idag var Ida tillbaka i skolan , Hon har körtelfeber och får inte träna på 2 månader (!) Jisses , Jag lider med dej . Uscha , vi får hoppas på att det går snabbt , och så länge hinner du ju göra massa annat kul :)

Nu är det mindre än 1 vecka kvar .
Sen drar vi . Emma & Jag :)
Jag längtarlängtarlängtar ...

Håll tummarna för att jag får spela imorrn ,

/ Sara P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0