Fredag

Jävla fucking skit .
Ajjuste , om ni inte vill bli på dåligt humör eller så rekomenderar jag er att inte läsa detta.

Fan.
Vi spelade match idag.
Och vi sög. FAAAAN
Hur jävla dåliga är man inte när man förlorar efter en 3-0 ledning.
JÄVLA PISS
Och domarn var störd & stod i vägen, så jag sköt honom i röven
Rätt åt den skiten.
FANFANFAN
åhhhhhhhh
HELVETE
Jag är så jävla dålig att det finns inte
Och ibland undrar jag varför jag utövar en lagsport, jag blir ju så jävla förbannad på mina medspelare att jag inte ens är värd att spela i ett lag.
Fan för mig.
Och jag är en dålig kapten också.
Jävla Sara
åhhh
FAN

Nu ska jag sova , längelängelänge
Väck mig inte .

/ -

Kommentarer
Postat av: DinMoa

Vet du vad?
Du är värd allt! Vad som helst!
DU är bäst så var inte arg eller något sådant på dig själv. Alla är arga på alla, inte bara du på dem.
Som sagt, LAGSPORT! Du gör inte allt, inte ditt fel, inte bara någons fel, isåfall allas fel.
Men du är alltid så lugn och bra iallafall så jag överväger inte ens att det var ditt fel.
DU ÄR BRA! BÄTTRE! BÄST! Helt enkelt, och jag viker inte en tum med att tänka något annat än det, för du är sådan bra kompis och så jättesnäll att det skulle abra inte funka utan dig, helt enkelt.
SaraSaraSara, du är inte dålig.

There's no beginning,
There'll be no end
cause on my love you can depend !
<3

2007-05-12 @ 19:26:21
URL: http://moalovesmisfits.blogg.se
Postat av: Sara

Moa , Du får mig alltid att må så bra <3
Du är Underbar !
åhhh <3

2007-05-13 @ 14:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0