Fuck this life.

Förlåt men kvällen igår blev jävligt seg .
Det var inte någons fel , det var mitt egna fel . För jag var sur & le och skulle egentligen inte gått ut och gjort alla andra på dåligt humör .

Allt känns skit nu . Fastän det är sommarlov & jag slipper skiten i 10 veckor .
Fan .

Jag har iallafall inga problem med vad jag ska göra i sommar . Det blir jobbjobbjobb. Börjar på mån . Hoppas på att det blir bra . Annars blir det inte bra alls . näe


' Ensam hemma & spelar Gyllene Tider på hög volym '


Ska nog ta & gå en sväng till Linnea och hämta cykeln. Jag behöver lite luft för att klara av att tänka igenom lite saker.

Fan för mig . klsaafdknaöl. åhh .
Jävla skit .


Imorrn blir det iallafall Kalmar . Shopping & Kusinerna . Det blir bra . För ni är bra <3


Kram Sara .


Jag sitter här en stund
Och blundar men jag ser ändå
Jag räknar varje sjunde våg
Och jag svävar i en guld trädgård
Jag har suttit här ett tag
Sommarnatt blev sommardag

Innan du får gå
Vill jag få reda på
Har du nånsin känt så här?

För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
För vindarna är varma då
Juni, juli, augusti

Kommentarer
Postat av: Julia :)

:D
Jodå, det blev det itllslut, jag såg dig med, ehm det var när jag och Falk satt på marken och letade efter hennes telefon va? :P :/
Läser att det inte blev så kul för dig ? :(

2007-06-15 @ 11:55:02
Postat av: Julia :)

Problemet var att den var i ett konstigt fack i väskan som vi inte kom in i, men efter ett tag så kom vi åt den :P
Vad Synd :( Jaa, det var nära att det inte hade blivit något för min del alls. Menmen :)

2007-06-15 @ 13:47:39
Postat av: Lena

Ohh gutt med sommar . Men tillsammans hade vi ett bra första år ju ! :)

2007-06-18 @ 21:59:11
URL: http://touchthesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0