tråååk. regn .

seeeeeg dag .

Fast det var gutt att sova länge imorse iallafall . Fast självklart hade jag ju glömt att stänga av larmet , IGEN ! tröga mej . så mobilen ringde 07.30 . LYCKAT ! weei . klyftigast i stan.

Idag har jag vart duktig & städat , eller iallafall halvstädat . sen blev jag allergisk av allt damm så jag var tvungen att sluta . så tyvärr ser det ut som skit nu :/

Sen var jag hos Sofiagullet & hämtade mina skoskavsskor. & Lämnade tillbaka hennes braiga skor , :)  Tacksan .
Kvällen igår blev mycket bra . streetbasket , braiga människor & mycket skratt . TACK

ikväll blir det hamnen igen men Jullet . braa :)

Nu måste jag ta bort all skit från sängen. bläää .

tackbocka
gyllensocka.

HAHAHA . jag har problem , stoora problem . hjälp mej.



sweeeet dreams .


Kommentarer
Postat av: Jullet :)

Ja, det blev en bra kväll :)

2007-07-22 @ 22:48:22
URL: http://july.blogdog.se
Postat av: Sofia

Kul att du skriver blogg, börjar bli ovanligt :(
och kul att träffa dig i lördags, du var så fin, med dina snygga skor o allt ;D <3

2007-07-23 @ 13:02:24
Postat av: Linda

GULL!

2007-07-23 @ 13:08:33
Postat av: Anonym

saknar dig oxå gumms, förväntade mig att du skulle vara på träningen! Men hoppas jag får se dig på torsdag igen :) Ha det så himla roligt på The Ark imorrn :D Pusspårej ;)

2007-07-31 @ 22:20:39
Postat av: amanda

jag har också städat liiite :P booring :/

2007-08-10 @ 22:49:23
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0