Långfredag

Äntligen Påsklov, verkligen Behövligt & Efterlängtat !

Veckan har varit växlande som de flesta andra ,

Den började med ett datorkunskapsprov som jag tror gick ganska bra, det kände lätt iallafall .
Nytt individuellt val den här veckan också, Psykologi B. Känns som en repetition av Psykologi A & Idrottspsykologin , menmen. Det får väll gå.
Igår hade vi ESV hela eftermiddagen , niice :)  Och eftersom Victor var sjuk hjälpte John oss med inspelningen av låten. TackTackTack :)  Det blev faktiskt bra :)

Nu är det Loooov , tyvärr blir det inte så slappt som jag hoppats på, snarare tvärtom. Men det får gå det också. Hela Påskhelgen är full av Fotboll. Träningar & Matcher varje dag Fredag - Tisdag . Och på tisdag börjar även jobbet. Jag och Emma ska "övningsjobba" på posten Tis-Fre så vi lär oss distrikten till i Sommar .

Åh, Sommar ! Ge mig NU ! Matilda & Sofia ska åka till Gran Canaria nu och Sola&Bada hela dagarna, jag vill följa med ! :) Btw. Jag kommer sakna er



image2

Kommentarer
Postat av: Linda

sommar skulle vara så jäkla gutt!
men vår är ännu bättre med månaden april i ;)

2007-04-06 @ 17:58:03
Postat av: Lena

Ohh när har ni match ? :)

2007-04-06 @ 22:15:32
URL: http://touchthesky.blogg.se
Postat av: Sara

Linda: Haha, du tycker de va ? ;D
Lena: Vi hade det idag... vi vann :) 5-0 ! Sen på måndag också fast då är det i Kalmar ...

2007-04-06 @ 22:43:28
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: Lena

Weeii grattis Sara :) ! Hoppas det gick bra då!

2007-04-14 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0