Lars Winnerbäck och Miss Li - Om Du Lämnade Mig Nu

Idag har jag påbörjat ett nytt fotoprojekt, GLADA MÄNNISKOR!
Till en början hade jag tänkt fotografera glada barn men efter besök på både kikeboskolan och solbackas dagis gav jag upp. Jag gick vidare till Oskarshamns fantasktiska tema-lekplats och fann några söta barn där, efter det begav jag mig tillbaka till skolan och fotograferade lite vackert folk där också.
Om någon känner sig riktigt glad och känner för att vara med får ni gärna höra av er!

Nu borde jag egentligen plugga på den fucking-helvets-jävla-skit-medicinen. Som ni förstår är det inget ämne jag direkt avgudar och avstår gärna från att öppna den boken. suck

Nu ska jag äta pannkakor, sedan ska jag tycka synd om mig själv en stund och sen ska jag sova. HAHA


jag skulle aldrig klara av att vara min egna psykolog. hata mig




men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu




förövrigt; match imorgon. 19.00 i Krokstorp, be there :)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Jag var en utav de glada människorna:D:D

2008-05-06 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0