Lisa Miskovsky - Driving one of your cars

-ska du på begravning?
-det såg lite såhär "deppklätt" ut...?



jaha, då var det midsommar och traditionerna haglar över oss,
sill, potatis, vita/ljusa klänningar, jorgubbar, grädde, snaps och blommor, är det inte underbart?
Man behöver ju inte tänka någonting, det är ju bara att göra som förra året!?

Näe, jag gillar inte traditioner. Anledningen till att jag tog på mig svart idag (jag är/var faktiskt inte HELSVART!) var att jag kände för det. det är så det brukar vara. jag känner för att klä på mig något och tar då på mig det. traditioner är väll till för att brytas, eller?


Nu ska jag dra iväg ut till ön. Nej, inte Ölandet utan Mysings Ö. :)


Ha en trevlig midsommar :)





NORMALA KLUBBEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0