HALLELULIJA

nej, självklart kan man inte avsluta en torsdag med ett deprimierande inlägg.

nu ska vi som sagt vara POSITIVA som nyårslöftet löd.

jag har precis avslutat ett långt och mycket givande telefonsamtal som gav mig mycket glädje, jag tackar och bockar.

och självklart gjorde jag bort mig lite (MYCKET) men jag tänker absolut inte nämna något om det här;
yes, jag vet. "säger man a, måste man säga b" men näe, jag tänker inte göra det.
om ni vill veta får ni försöka strypa ur mig det eller liknande, för det var faktiskt pinsamt.
jag brukar inte skämmas för saker jag gör men fåtal insidenter blir faktiskt pinsamma även i min värld.

NU ska jag äntligen (!?) avsluta min engelska uppsats om Shakespeare. Morgondagens medicinlektion får användas till Historiaplugg, jag vet. Planering & Prioritering är verkligen min grej.



en gång till, jag ber om ursäkt. igen, förlåt. jag skäms.
  

Kommentarer
Postat av: Linda

YOU can do it Sara!

2008-04-11 @ 07:40:04
Postat av: Sofia

jag måste bara säga att jag inte fattade nånting nu.. hmm. nåt för mig att klura på.. eller nåt för dig att berätta?! :)

2008-04-12 @ 00:28:16
URL: http://sofiia90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0