' Sovmorgon '

Klockan (mobilen egentligen med det låter fult när man skriver 'mobilen ringer') ringer kl. 07.00 . YEY, Sara är smart som vanligt. Jag börjar inte förrän 12.30 och har glömt att stänga av larmet. Skickligt ! Jag går och lägger mig i mammas&pappas säng en stund och flippar runt bland kanalerna. Inget skoj. Sofie kommer upp. Jag får en STOOOR MYYSIG KRAM (<3) Och blir på Toppenhumör.! Jag inser att jag inte kommer kunna somna om utan hoppar in i duschen. Inne i duchen tänker jag på hur himla lycklig jag är egentligen, fast jag inte alltid tycker det.
Men Hallå !
Jag lever ju faktiskt.
Jag har en Himla massa GOAGLADAOMTÄNKSAMMASNÄLLAGULLIGABÄSTIGA Kompisar . :)
Spelar i ett himla schysst Fotbollslag.
Min familj älskar mig.
Jag får (TAR kankse är ett mer passande ord...) massa Kramar varje dag :D  (Jag har kommit på att Kramar är det bästa som Finns , Åh. Så myysigt det är :)
Och jag är frisk & mår bra och massa annat också.
Himlans vad bra jag har det.
Idag har jag ju dessutom sovmorgon till halv ett. LYX !  Vi har bara EVS idag :) GuttGutt
Jag har ju massa 'Tur' också som vissa påstår. Dessvärre inte överallt , i Bowling ex. Där är det endast min Talang som gör att jag vinner hela tiden :D
Nu måste jag skriva om mitt 'Kulturbesök' till ESVn , Bio (;  Och så ska jag äta en Mufflin också :)

Ha det bra people.
Kramas mkt !

/ Saaaro


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...du e för go
Kan ju inte glömma å stänga av larmet...

2007-05-04 @ 14:22:12
Postat av: Grannen

JAG BLIR SÅ GLAD AV DIG. PUSSSSSS. <3
Promenad snart?

2007-05-04 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0